Senest fire måneder før finansårets begyndelse, forlægger den siddende regering forslag til det kommende finansår. Publikationerne sker på fm.dk hvor præsentationen også streames live til Internettet via en video-webcast.
Nets Dagen blev i perioden afhold en gang årligt, hvor banker og virksomheder eksponeres for innovation på betalingsområdet. Nets Dagen streames live via et specielt udviklet webarkiv, som automatisk publiceret de individuelle talere korrekte. Videoerne i webarkivet kunne efter dagen, streames on-demand.
Tivoli marketing producere PR materiale til hele haven, lige fra trykte media til e-tavler. I 2007 produceret Tivoli marketing blandt andet ”Tivoli skulder to kampagne” konkurrence som havde til formål at informerer brugerne om Tivolis nye forlystelser, var kodet i Adobe Flash (ActionsScript 2), HTML, Javscript, PHP, MySql og Sitecore.
Børsen Executive Club er netværksmøder for medlemmer af Børsen Executive Club. Præsentationerne af talerne blev video-webcastet live, så medlemmer der ikke kunne være fysisk tilstede, havde mulighed for at følge med via webcast, både live og on-demand.
PwC’s Global CEO Survey er en af verdens førende toplederundersøgelser, undersøgelsen blev video-webcastet live og on-demand til intern brug.
A.P. Møller Mærks publicerer deres kvartalsregnskaber live via audio-webcast og efterfølgende on-demand.
Regnskaberne samt præsentationen præsenteres i en audioplayer og sendes også via telefon konference med tilhørende spørger tid.
Carlsberg kvartalsregnskaber publiceres 4 gange årligt, og streames live på Internettet via audio-webcast og telekonference. Webcasten giver brugere mulighed for at høre, samt se præsentationen live via en browser.